Bezielde Zaken #16 Jeroen de Haas – Chef @ Pipple

‘Muziek is de taal van de ziel. Het komt tot je. Zoals de werken van Bach, dat verzin je niet.’ Aan het woord is Jeroen de Haas, directeur-eigenaar van Pipple, een snelgroeiend data science bedrijf. Naast Jeroens passie voor muziek heeft hij een groot analystisch inzicht. De sky is voor hem the limit. Een nobelprijs in de toekomst? 

Pipple; die naam kwam tot Jeroen. Daarna heeft hij het zelf wel 1000 keer hardop moeten zeggen, voordat hij zich ermee kon vereenzelvigen. En toen klopte het! De Zweedse, dappere Pippi L. schijnt in de naam door. Haar onbevangenheid is een belangrijke kernwaarde van het bedrijf. Samen met Creativiteit en Dienstbaarheid is dat een prachtige mix die Pipple richting geeft naar de toekomst toe. Vanuit welke bron wordt Jeroens leiderschapsstijl gevoed? Wat leert hij van de Bedenedictijnen? Welke letter uit de COCKTAIL-methode smaakt voor hem het lekkerst? Luister naar de podcast Bezielde Zaken en laat je inspireren. 

Plaats een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.